Mintos - E-money service providers / bank transfer

.
web: www.mintos.com
Odpovědět
Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Vydra1 » 03 dub 2019, 16:36

Zdravim vsechny, jsem cerstve zaregistrovan u nebankovni spolecnosti TransferWise. Pri podavani pokynu z dosle platby na ucet TransferWise, konvertovane do EUR jsem pro prevod ve prospech Mintosu omylem zadal IBAN a SWIFT/BIC kod bankovniho prevodu namisto pozadovanych detailu platby pro e-money service :cry: . Klientske cislo i nazev prijemce byly uvedeny spravne. Plf Mintos uvadi prehledne obe moznosti transferu, bohuzel jsem vsak z neznalosti opomenul, ze nejde o klasicky bankovni prevod. Jiz skoro tyden to urguji, ale ani TW, ani podpora Mintosu zatim neodpovida na me emaily.Neporadi nekdo zkusenejsi, co delat pro to, aby se penize radne zatridily nebo alespon vratily na TW? Dekuji pekne za jakekoli postrehy. Vydra

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1344
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 151
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Jan » 03 dub 2019, 16:40

Vydra1 píše:
03 dub 2019, 16:36
Zdravim vsechny, jsem cerstve zaregistrovan u nebankovni spolecnosti TransferWise. Pri podavani pokynu z dosle platby na ucet TransferWise, konvertovane do EUR jsem pro prevod ve prospech Mintosu omylem zadal IBAN a SWIFT/BIC kod bankovniho prevodu namisto pozadovanych detailu platby pro e-money service :cry: . Klientske cislo i nazev prijemce byly uvedeny spravne. Plf Mintos uvadi prehledne obe moznosti transferu, bohuzel jsem vsak z neznalosti opomenul, ze nejde o klasicky bankovni prevod. Jiz skoro tyden to urguji, ale ani TW, ani podpora Mintosu zatim neodpovida na me emaily.Neporadi nekdo zkusenejsi, co delat pro to, aby se penize radne zatridily nebo alespon vratily na TW? Dekuji pekne za jakekoli postrehy. Vydra
S TW bohužel neporadím, helpdesk Mintosu teď spíš nefunguje než funguje. Ale v automatické odpovědi měli tuším nějakou poznámku, co napsat do předmětu zprávy při problémech s vkladem, aby byl podnět zpracován přednostně.
Víc bohužel neporadím.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Vydra1 » 03 dub 2019, 18:53

Diky, jeste jsem u u nich pourgoval na on-line formulari. Myslim, ze ted uz to nema smysl uspechavat, transfer byl proveden, ale castka nebyla ani pripsana, ani vracena, visi nekde v lufte...Hlavne, aby ji nekde nevyluxovali nejaci hackeri, ale snad ne... :roll:

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 635
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 122
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Joshua » 04 dub 2019, 11:20

Vydra1 píše:
03 dub 2019, 18:53
Diky, jeste jsem u u nich pourgoval na on-line formulari. Myslim, ze ted uz to nema smysl uspechavat, transfer byl proveden, ale castka nebyla ani pripsana, ani vracena, visi nekde v lufte...Hlavne, aby ji nekde nevyluxovali nejaci hackeri, ale snad ne... :roll:
Vítám na fóru.

Nejdříve jsem nerozuměl dotazu, než jsem se podíval na platební metody na Mintosu a zjistil jsem že oddělili metody od bankovních a u e-money je tam jiné číslo účtu. Každopádně dříve se vše posílalo na jeden účet, tedy předpokládám nejste jediný, já mám ještě na TW i ostatních službách uloženy staré údaje a kdybych dělal převod, ani se o tom nedozvím... Mohli o tom alespoň informovat (žádný mail se ke mě nedostal). Tedy děkuji za upozornění.

Myslím, že není třeba se strachovat. Mintos všechny nezařazené platby vrací zpět odkud přišly. Jen je otázkou jak dlouho jim to bude trvat.

Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Vydra1 » 04 dub 2019, 12:30

Dekuji Joshuovi. Mintos zatim nemy, support funguje asi jen telefonicky. Nevi nahodou nekdo, zdali ma smysl pouzit tel. cislo na ceskeho prostrednika, uvedene na zakl.strance Mintosu? Jeste jsem Mintos pourgoval, poslal jsem jim doslane potvrzeni z TW, ze platbu skutecne poslali. Budto ji priradi zpetne, nebo by ji meli vratit TW k zpetnemu odeslani na spravny ucet pro automatizovane prirazeni.

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1344
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 151
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Jan » 04 dub 2019, 12:36

Vydra1 píše:
04 dub 2019, 12:30
Dekuji Joshuovi. Mintos zatim nemy, support funguje asi jen telefonicky. Nevi nahodou nekdo, zdali ma smysl pouzit tel. cislo na ceskeho prostrednika, uvedene na zakl.strance Mintosu? Jeste jsem Mintos pourgoval, poslal jsem jim doslane potvrzeni z TW, ze platbu skutecne poslali. Budto ji priradi zpetne, nebo by ji meli vratit TW k zpetnemu odeslani na spravny ucet pro automatizovane prirazeni.
Jak jsme tu někde psal, na dotaz mi odpověděli za 14 dní, nebo ještě víc, ve kteroužto chvíli mi to už bylo šuma fuk. Takže jsem to ani nečetl :o/. Český telefon tu nikdo nezkoušel, aspoň myslím. Takže to je na Tobě. pak dej vědět, jak to funguje :o).
Ale teď vážně - za zavolání nic nedáš...
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Vydra1 » 05 dub 2019, 10:50

Tak vyborne, prave mi suse oznamili pripsani penez na ucet. Presne po tydnu. Ani jsem nemusel volat a snad ani zatezovat je korespondenci. Pokud prijde odpoved, pro mne je stejne zbytecna.Zatim s Mintosem plna spokojenost, obrovsky vyber, prevody men vychazeji skoro jako TW, na 2.miste z nasich Bondster, tam se trosku bojim, jak ta ptf bobtna, nejstarsi sve Zonky akumuluji a postupne opoustim, mam jeste Twino, jen okrajove, britske pltf total shit. Zatim dik.

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 635
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 122
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Joshua » 05 dub 2019, 10:56

Vydra1 píše:
05 dub 2019, 10:50
Tak vyborne, prave mi suse oznamili pripsani penez na ucet. Presne po tydnu. Ani jsem nemusel volat a snad ani zatezovat je korespondenci. Pokud prijde odpoved, pro mne je stejne zbytecna.Zatim s Mintosem plna spokojenost, obrovsky vyber, prevody men vychazeji skoro jako TW, na 2.miste z nasich Bondster, tam se trosku bojim, jak ta ptf bobtna, nejstarsi sve Zonky akumuluji a postupne opoustim, mam jeste Twino, jen okrajove, britske pltf total shit. Zatim dik.
Tak hlavně že to dobře dopadlo. Popravdě jsem si trochu myslel, že to takhle dopadne. Párkrát se mi totiž taky stalo, že podpora odpovídala na neaktuální problém.

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 635
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 122
Kontaktovat uživatele:

Revolut

Příspěvek od Joshua » 17 dub 2019, 13:32

Nedávno jsem vyzkoušel převod z Revolutu. Nevěděl jsem totiž, jestli Revolut spadá pod E-money service jako TransferWise nebo se tam vklad zasílá přes bank transfer. Zaslal jsem dvě testovací mikroplatby - 10 a 11 eur, přičemž jsem vyzkoušel obě metody (dvě různá čísla účtu) najednou.

Vypadá to, že je úplně jedno jakou metodu zvolíte. Mě se bank transfer připsala jen o něco dřív.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 10 hostů