Revolut - zkušenosti

.
Banky + alternativní systémy - TransferWise, Revolut, CurrencyFair či Paysera.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Boží mlýn
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 258
Registrován: 16 kvě 2018, 13:27
Reputace: 45
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od Boží mlýn » 09 čer 2019, 07:40

mBank byla jedna z mých "prvních", když tehdy začínali. Právě změny podmínek mě vyhnaly jinam. Pak to byla také spousta slibů, které nikdy nebyly dodrženy.
U té HB by ekvivalent 100k mohl být problém, ale také jde řešit. Kartu přebít a v IB si pokoutně zvednout limit. Čili vlastně na kreditce používat i vlastní peníze. Výhodou je, že se pak neplatí ani za vedení. No a vlastně je výhodnější si nastavit odměnu 1% z plateb na úkor výběrů z ATM, u 100k se ten poplatek za výběr rozpustí násobně.
Ale teď mě napadá, že bankomat, co by umožnil výběr na úrovni 100k czk jsem nikde ve světě neviděl, a že už jsem toho procestoval...

Uživatelský avatar
MirEgg
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 100
Registrován: 26 bře 2019, 00:07
Reputace: 39
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od MirEgg » 09 čer 2019, 09:20

Boží mlýn píše:
09 čer 2019, 07:40
mBank byla jedna z mých "prvních", když tehdy začínali. Právě změny podmínek mě vyhnaly jinam. Pak to byla také spousta slibů, které nikdy nebyly dodrženy.
Co si tak vybavuju, tak omezovali nadužívání služeb zdarma (výběry, převody, úroky, bonusy). A u slibů dělali zásadní chybu - uváděli termín :lol: Ale teď prostě mají nejlepší debetku do zahraničí, je potřeba se s tím smířit a pokud možno, řádně využít 8-)
Boží mlýn píše:
09 čer 2019, 07:40
U té HB by ekvivalent 100k mohl být problém, ale také jde řešit. Kartu přebít a v IB si pokoutně zvednout limit. Čili vlastně na kreditce používat i vlastní peníze. Výhodou je, že se pak neplatí ani za vedení. No a vlastně je výhodnější si nastavit odměnu 1% z plateb na úkor výběrů z ATM, u 100k se ten poplatek za výběr rozpustí násobně.
Začněme od schválení kreditky, to také není automatické, možností přebití jsem si nebyl jistý, nějaké pokoutné zvedání limitu v IB, které může a nemusí zafungovat, když to náhodou zrovna opraví... Tak uznej, že to pro tuhle konkrétní situaci není stopro řešení :P
Boží mlýn píše:
09 čer 2019, 07:40
Ale teď mě napadá, že bankomat, co by umožnil výběr na úrovni 100k czk jsem nikde ve světě neviděl, a že už jsem toho procestoval...
Nemusí to vydat najednou, žejo ;) Ale ano, i takové jsou, dokonce nemusíš ani za kopečky. Svého času vydávaly některé bankomaty UniCredit pětilitry a dokonce snad i 80 bankovek (nechce se mi hledat ten článek). Ale běžně bankomaty vydají najednou maximálně 40 bankovek, záleží na bance jakými nejvyššími bankovkami ho naplní.

romancik
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 179
Registrován: 08 úno 2018, 15:18
Reputace: 35
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od romancik » 12 čer 2019, 11:44

Zřídil jsem si Revolut, popravdě řečeno, raději bych, kdyby se ovládal z PC, než z mobilu, ale co se dá dělat...
Potřeboval jsem převést peníze na Mintos, tak jsem provedl zkusmo bankovní platbu.
Zadal jsem Platby - Odeslat - Bankovní převod. Zkusil jsem jen malou částku na vyzkoušení. Ovšem po vyplnění (podle návodu z Joshuova webu) a najednou mi to napsalo "Turbo platba provedena, prostředky budou na účtu do zítřka".
Přitom jsem chtěl převést platbu bez poplatků a turbo převod je podle mých informací zpoplatněn (i když zatím se zdá, že se žádné poplatky nestrhly). Máte s tímto nějaké zkušenosti?

Předem díky za info.

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 683
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 161
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od Joshua » 12 čer 2019, 11:53

romancik píše:
12 čer 2019, 11:44
Zřídil jsem si Revolut, popravdě řečeno, raději bych, kdyby se ovládal z PC, než z mobilu, ale co se dá dělat...
Potřeboval jsem převést peníze na Mintos, tak jsem provedl zkusmo bankovní platbu.
Zadal jsem Platby - Odeslat - Bankovní převod. Zkusil jsem jen malou částku na vyzkoušení. Ovšem po vyplnění (podle návodu z Joshuova webu) a najednou mi to napsalo "Turbo platba provedena, prostředky budou na účtu do zítřka".
Přitom jsem chtěl převést platbu bez poplatků a turbo převod je podle mých informací zpoplatněn (i když zatím se zdá, že se žádné poplatky nestrhly). Máte s tímto nějaké zkušenosti?

Předem díky za info.
To samé u mě. Nechápu proč se to zobrazuje, když mají Turbo platby zpoplatněny u lepších členství. Nicméně nikdy mi nic účtováno nebylo.

Uživatelský avatar
doonio
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 397
Registrován: 06 srp 2016, 23:57
Reputace: 123
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od doonio » 12 čer 2019, 12:06

Pokud je to SEPA europlatba, tak to jde vždy v módu Turbo platba a je to zdarma. Pokud člověk posílá CZK z Revolutu, je to jako standardní platba (D+3) a tam si jde za Turbo (do druhého dne) připlatit, ale EUR platby jsou vždy v režimu Turbo, což je příjemné a zároveň rychlé, tzn. všechny platby na Mintos,Twino, EstateGuru, Bondster(EUR),... jsou vždy na účtě do druhého dne.

PS: Mám rovněž jen základní FREE balíček Revolutu
Aktivně využívám:
P2P: Mintos,Twino,EstateGuru,LinkedFinance
Převody do zahraničí: RoklenFx,Revolut
Broker: Degiro, Fio e-broker, plus500

tango
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 53
Registrován: 23 dub 2019, 18:43
Reputace: 3
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od tango » 16 čer 2019, 00:57

Dobry den, je tu prosim nekdo, kdo ma zkusenosti jak s upgradem tak downgradem na Revolutu? Mam ucet zdarma, ale rada bych vyzkousela Premium verzi kvuli neomezenym castkam pri smenovani. Ale nechci se uvazat na cely rok. Docetla jsem se, ze lze udajne kdykoliv upgradovat a kdykoliv downgradovat, ale uz to tu nekdo udelal = upgrade na Premium a pak downgrade na Standard verzi treba po 1-2 mesici?

Ankor
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 35
Registrován: 31 bře 2019, 13:22
Reputace: 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od Ankor » 16 čer 2019, 09:31

V paměti mi utkvělo, že po downgradu se ještě další měsíc či dva platí ta vyšší cena, tak si to ověř. Ale dalo by se s tím rovnou počítat a downgrade zadat adekvátně dříve.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů