ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

.
web: www.zonky.cz
Odpovědět
romancik
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 274
Registrován: 08 úno 2018, 15:18
Reputace: 68
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od romancik » 29 dub 2019, 08:24

LuckyLuke píše:
27 dub 2019, 08:24
Pojištěná půjčka, která není splácena:

https://app.zonky.cz/auto-moto/kia-opirus-299106

Zprávy od Zonky:

zonky310124, KIA Opirus, nezaplatil svoji splátku do 60 dnů a pojištění jeho půjčky zanikne. O dalším postupu splácení (KIA Opirus) Vás budeme informovat.
27. 4. 2019

- tak jsem zvědav, jak to dopadne
První pojištěná, u které zaniklo pojištění? To máš hodně velkou kliku...
Ještě se mi nestalo, že by u nějaké pojištění zafungovalo (alespoň jsem si nevšiml nějaké zprávy o tom).

Příklady, co se děje s pojištěnými půjčkami se zrušeným pojištěním (u první jsem vypsal skoro vše, protože zde mi přišlo, že pro tyto případy by mělo fungovat pojieštění):
https://app.zonky.cz/zonky/-317864 - Zesplatněná, 139 dní po splatnosti - Rating 5,99%, vrátilo se 6 Kč.
Zajímavé je, že byl v nemocnici, podle toho by se měla na něj pojistka vztahovat. V tabulce je uvedeno pojištění: "V minulosti", po rozkliknutí o tomto není vůbec zmínka...

14. 3. 2019 *** Jiné *** S klientem jsme uzavřeli dohodu, že bude hradit 3.000,-- Kč/měs.
8. 3. 2019 Zesplatnění úvěru Vážení investoři, bohužel vás musíme informovat, že jsme půjčku, do které jste investovali, zesplatnili. Hledali jsme všechna možná řešení, aby klient dostál svému závazku. Teď má měsíc na úhradu této částky.
23. 2. 2019 Notifikace o hrozbě udělení další smluvní pokuty Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, mu bude udělena další smluvní pokuta.
16. 2. 2019 Notifikace o hrozbě zesplatnění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, dojde k zesplatnění půjčky a bude přistoupeno k soudnímu vymáhání.
13. 2. 2019 Příchozí transakce Úhrada od klienta ve výši 3 000,00 Kč právě dorazila do Zonky a příslušná poměrná část tak dorazila přímo do vaší peněženky.
11. 2. 2019 Neúspěšný kontakt Klient bude hradit od tohoto měsíce částku 3.000 Kč/měs. do doby, než se vrátí k řádnému splácení. V případě zdaru pošle i více.
30. 1. 2019 Úspěšný kontakt Do konce měsíce se určitě nepovede žádná úhrada, máme volat kolem 10/2, kdy obdrží výplatu a i nemocenskou a bude moci sdělit částku k úhradě
24. 1. 2019 Notifikace o hrozbě udělení další smluvní pokuty Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, mu bude udělena další smluvní pokuta.
17. 1. 2019 Notifikace o hrozbě zesplatnění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, dojde k zesplatnění půjčky a bude přistoupeno k soudnímu vymáhání.
15. 1. 2019 Úspěšný kontakt Klient tento měsíc provede platbu v rámci možností a od února již dojde k navýšení splátky, aby se co nejdříve vrátil k řádnému splácení
10. 1. 2019 Notifikace o blížící se další splátce Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že předchozí dva předpisy nebyly uhrazeny a blíží se datum splatnosti dalšího předpisu.
8. 1. 2019 Úspěšný kontakt Klient již nastoupil po nemocenské do práce, celá dlužná částka se mu nepovede určitě uhradit, jakmile obdrží výplatu, obratem nás bude informovat, kolik bude moci tento měsíc poslat. Od dalšího měsíce by mělo dojít k navýšení splátky
31. 12. 2018 Neúspěšný kontakt S klientem jsme se pokoušeli telefonicky spojit. Bohužel ale bez úspěchu.
31. 12. 2018 Notifikace s žádostí o neprodlenou úhradu Klientovi byla zaslána další výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů.
25. 12. 2018 Notifikace o hrozbě udělení další smluvní pokuty Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, mu bude udělena další smluvní pokuta.
19. 12. 2018 Poznámka Byla zaslána výzva před zesplatněním.
18. 12. 2018 Notifikace o zvažování soudního řešení Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že začínáme zvažovat řešení vzniklé situace soudní cestou.
13. 12. 2018 Notifikace o hrozbě zániku pojištění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že při neuhrazení předpisů do 1 měsíce dojde k zániku pojištění.
11. 12. 2018 Úspěšný kontakt Klient byl hospitalizován v nemocnici, přislíbil úhradu jedné splátky k 20/12/2018

https://app.zonky.cz/zonky/-310275 - Zesplatněná, 191 dní po splatnosti, nevrátila se zatím ani koruna, zesplatnění 12.2.,
zajímavé, taky není sděleno, že bylo zrušené pojištění (myslím, že to dříve dávali vědět?)

https://app.zonky.cz/zonky/-268553 - Zatím jen 283 dní po splatnosti (proč není zesplatněná???), vrátilo se 0 Kč
9.11.2018 - Že se řeší s PČR, 31.1.2019 - Řeší se na PČR, obsáhlý spis atd.

https://app.zonky.cz/zonky/-243565 - Zesplatněná, 240 dní po splatnosti, vrátilo se 8 Kč,
3.4. po řadě výzev zesplatnění úvěru a 16.4. že prý od 30.4. bude platit splátky 3000 Kč.

https://app.zonky.cz/zonky/-249249 - Zesplatněná, 250 dní po splatnosti, vrátilo se 7 Kč,
4.1. Zesplatnění, 14.3. Předžalobní výzva.

https://app.zonky.cz/zonky/-240356 - 47 dní po splatnosti a už zánik pojištění, vrátilo se 160 Kč
Zde většinou doplatí později, tak uvidíme...

https://app.zonky.cz/zonky/-241045 - 130 dní po splatnosti, vrátilo se 164 Kč
22.2. Výzva před zesplatněním.

grill
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 41
Registrován: 16 zář 2018, 13:52
Reputace: 19
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od grill » 29 dub 2019, 20:21

No jo C, D ratingy - to je tragédie. :roll:

Uživatelský avatar
LuckyLuke
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1319
Registrován: 13 pro 2016, 18:23
Reputace: 237
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od LuckyLuke » 29 dub 2019, 22:27

Já již déle než 1 rok neinvestuji do ratingu nad A, nyní již neinvestuji ani do A. Tam, mám nejvíce problematických půjček.
Navyšuji pozice u nových ratingů : 6,99% a 9,49%. Beru jen pojištěné.
Zonky - rozložení.png
Zonky - rozložení.png (62.19 KiB) Zobrazeno 1425 x

jejinka
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 351
Registrován: 25 led 2019, 13:16
Reputace: 79
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od jejinka » 29 dub 2019, 23:07

Už se někdo setkal s tím, že pojištění něco krylo? Já tedy ne.

Uživatelský avatar
MirEgg
Bronze Průpiska
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 204
Registrován: 26 bře 2019, 00:07
Reputace: 91
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od MirEgg » 30 dub 2019, 03:57

1) Na Zonky neinvestuji. Zlatý Mintos :twisted:
2) Co kryje to pojištění? Klasické pojištění schopnosti splácet kryje akorát tak smrt nebo trvalé následky a to ještě jen když k události dojde ve středu za úplňku :lol:
3) Moc nechápu to spamování dlužníka, pokud je těch upomínek přespříliš a navíc obden, úplně to ztrácí efekt :?
11.12. je ve špitálu, do 20.12. přislíbil zaplacení splátky - mezitím 3 spamy (vypovíme pojistku, půjdeš k soudu a zesplatníme tě), další dva spamy po tom, co neposlal peníze plus telefon na Silvestra (kupodivu neúspěšný). 8.1. fajn, jsem ze špitálu venku, až dostanu výplatu, dohodneme se, kolik budu moct platit, spamy spamy spamy, 30.1. překvapivě nic do konce měsíce nesplatí (počkat, nedohodli se, že se ozve po výplatě? Kdy vám přišla výplata za leden?), 11.2. si s ním dohodnou splátkový kalendář, o dva dny později přijdou peníze podle splátkového kalendáře, o tři dny později pošlou automatický spam, o týden později mu pošlou automatický spam a pokutu a 8.3. (ještě před výplatou a druhou splátkou podle dohodnutého splátkového kalendáře) mu to zesplatní :roll: Co to má jako být? :shock: :mrgreen:

romancik
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 274
Registrován: 08 úno 2018, 15:18
Reputace: 68
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od romancik » 30 dub 2019, 10:28

grill píše:
29 dub 2019, 20:21
No jo C, D ratingy - to je tragédie. :roll:
Tak 4 jsou D, ale 2 jsou B a ten nejvíce rozepsaný je dokonce A+, takže asi tak...
Taky už od B neinvestuji... Spíše nechávám dobíhat půjčky. Bohužel většina je pozůstatek starých investic.

Jonatan
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 101
Registrován: 15 říj 2018, 20:16
Reputace: 42
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od Jonatan » 30 dub 2019, 11:32

romancik píše:
29 dub 2019, 08:24
Ještě se mi nestalo, že by u nějaké pojištění zafungovalo (alespoň jsem si nevšiml nějaké zprávy o tom).

Příklady, co se děje s pojištěnými půjčkami se zrušeným pojištěním (u první jsem vypsal skoro vše, protože zde mi přišlo, že pro tyto případy by mělo fungovat pojieštění):

13. 12. 2018 Notifikace o hrozbě zániku pojištění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že při neuhrazení předpisů do 1 měsíce dojde k zániku pojištění.
Pojištění zaniká, pokud neuhradí dvě splátky - v tom výpisu je to uvedeno 13.12., měsíc poté pojištění zaniklo (o tom už samostatné oznámení není).

Mě se už asi 4x stalo, že jsem dostal zprávu, že u pojištěné půjčky byla odložena splátka, většinou o měsíc, ale v jednom případě asi o tři měsíce z důvodu nemoci. V takovém případě pojištění pomůže, protože ta půjčka nespadne mezi nesplácené. Problém je v tom, že pojištění lze využít jen u půjček, které v době pojistné události nejsou po splatnosti, a je nutné oznámit pojistnou událost včas před další splátkou. To je asi kámen úrazu, protože když člověk leží v nemocnici, tak má asi trochu jiné starosti, než kontaktovat Zonky. Pokud prošvihne další splátku, tak už je mu pojištění na nic. Podle mě by o tom Zonky mělo jasně informovat při uzavření pojištění, obávám se, že poměrně dlouhé pojistné podmínky mnoho lidí nečte - vidí, že mají pojištění, a myslí, že jsou za vodou.

Jirkac73
Příspěvky: 1
Registrován: 29 dub 2019, 09:56
Reputace: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od Jirkac73 » 30 dub 2019, 15:32

Jonatan píše:
30 dub 2019, 11:32

Pojištění zaniká, pokud neuhradí dvě splátky - v tom výpisu je to uvedeno 13.12., měsíc poté pojištění zaniklo (o tom už samostatné oznámení není).

Mě se už asi 4x stalo, že jsem dostal zprávu, že u pojištěné půjčky byla odložena splátka, většinou o měsíc, ale v jednom případě asi o tři měsíce z důvodu nemoci. V takovém případě pojištění pomůže, protože ta půjčka nespadne mezi nesplácené. Problém je v tom, že pojištění lze využít jen u půjček, které v době pojistné události nejsou po splatnosti, a je nutné oznámit pojistnou událost včas před další splátkou. To je asi kámen úrazu, protože když člověk leží v nemocnici, tak má asi trochu jiné starosti, než kontaktovat Zonky. Pokud prošvihne další splátku, tak už je mu pojištění na nic. Podle mě by o tom Zonky mělo jasně informovat při uzavření pojištění, obávám se, že poměrně dlouhé pojistné podmínky mnoho lidí nečte - vidí, že mají pojištění, a myslí, že jsou za vodou.
Je to tak, většina dlužníků nekomunikuje nebo řeší v ten moment důležitější věci než je hlášení pojistné události a nechá to až je splátka po splatnosti. Mám tady konkrétní případ, kde dlužník nedostával vyplacenou mzdu, ale včas nenahlásil…………. Při urgenci splátky Zonky upozorňuje na možnost, že pojištění bude vypovězeno. Jestli ale dostává notifikací upozornění, že po neuhrazení splátky nebude mít možnost nahlásit případnou pojistnou událost, to je otázka. Toto bych chtěl ještě nějak prověřit dotazem na Zonky.

Jinak rating 19,99% a ústecký kraj – vražedná kombinace zainvestovaná z mladické nerozvážnosti. :shock:

https://app.zonky.cz/zonky/-317241

Uživatelský avatar
LuckyLuke
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1319
Registrován: 13 pro 2016, 18:23
Reputace: 237
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od LuckyLuke » 02 kvě 2019, 07:26

A další co nezaplatit za 60 dní nic a pojištění zaniklo:

https://app.zonky.cz/domacnost/novou-kuchyn--375490

zonky151329, Novou kuchyň , nezaplatil svoji splátku do 60 dnů a pojištění jeho půjčky zanikne. O dalším postupu splácení (Novou kuchyň ) Vás budeme informovat. 1. 5. 2019

Uživatelský avatar
LuckyLuke
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1319
Registrován: 13 pro 2016, 18:23
Reputace: 237
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od LuckyLuke » 02 kvě 2019, 22:01

Teď mi napsalo Zonky, že Zonky zesplatnilo další 2 půjčky. To už není pěkné.

romancik
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 274
Registrován: 08 úno 2018, 15:18
Reputace: 68
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od romancik » 03 kvě 2019, 10:09

Jen dvě? Mně dnes zesplatnili tři... Ale čekal jsem, že některé budou zesplatněné... Další čekám každý den.

Naštěstí to jsou většinou "hříchy mládí". Zatím mám problémových celkem stálý počet 32-40 z pěti set. (Občas i více, ale to je většinou jen 1 až dva dny) v průběhu měsíce. Jen se mění počet zesplatnění...

Alatriste
Příspěvky: 8
Registrován: 11 kvě 2018, 21:27
Reputace: 11
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od Alatriste » 03 kvě 2019, 15:16

LuckyLuke píše:
02 kvě 2019, 07:26
A další co nezaplatit za 60 dní nic a pojištění zaniklo:

https://app.zonky.cz/domacnost/novou-kuchyn--375490
Tak v tomhle konkrétním případě si říkám, kde může být problém. Paní má na Zonky 2 půjčky
1) https://app.zonky.cz/zotify/120250
2) https://app.zonky.cz/domacnost/novou-kuchyn--375490

V té první mám zainvestováno od 18.8.2017 a je řádně splácena. Doufám, že se neblíží situace, kdy přestane splácet obě půjčky.

Uživatelský avatar
MirEgg
Bronze Průpiska
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 204
Registrován: 26 bře 2019, 00:07
Reputace: 91
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od MirEgg » 06 kvě 2019, 02:55

Alatriste píše:
03 kvě 2019, 15:16
Tak v tomhle konkrétním případě si říkám, kde může být problém. Paní má na Zonky 2 půjčky
1) https://app.zonky.cz/zotify/120250
2) https://app.zonky.cz/domacnost/novou-kuchyn--375490
Já bych tipoval, že problém může být v tom, že z první půjčky si pořídila hnusnou kuchyň, a aby byla šťastná, musí si z druhé půjčky pořídit jinou. Inu, ženy :lol: (smrdí to šméčkem :evil: :!: )

FraK
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 89
Registrován: 27 lis 2018, 22:01
Reputace: 12
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od FraK » 07 kvě 2019, 14:45

Co vlastne nasleduje po zesplatneni? Je pak cela zalezitost predana soudu a nasledne exekutorovi nebo to zase jen resi zasilanim e-mailu, ktere dluznika nejspise zaplatit neprinuti?

Mate nekdo zkusenost, jak to probiha?

Uživatelský avatar
P2P_Ronie
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 265
Registrován: 10 led 2019, 20:38
Reputace: 83
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od P2P_Ronie » 07 kvě 2019, 15:29

FraK píše:
07 kvě 2019, 14:45
Co vlastne nasleduje po zesplatneni? Je pak cela zalezitost predana soudu a nasledne exekutorovi nebo to zase jen resi zasilanim e-mailu, ktere dluznika nejspise zaplatit neprinuti?

Mate nekdo zkusenost, jak to probiha?
Přijde mi to individuální. Zažil jsem, myslím, třeba situaci, že dlužník získal nějaký majetek / novou půjčku a vše splatil. Mám několik zesplatněných, kde dlužníci posílají aspoň nějaké úhrady a běží to dál. Mám i situaci vydání rozsudku, kde bude asi následovat exekuce. Zatím taky jednu ztracenou půjčku - úmrtí s poznámkou, že se nepodařilo v dědickém řízení uspokojit a o peníze jsem přišel.

Uživatelský avatar
LuckyLuke
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1319
Registrován: 13 pro 2016, 18:23
Reputace: 237
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od LuckyLuke » 08 črc 2019, 17:17

Dnes mi přišel email od Zonky. Že jsem obdržel splátku, kterou museli vrátit. Moc tomu nerozumím, dlužník zaplatil, ale oni mu vrátí to co zaplatil a pak si od nás vezmou podíl z již zaplacené splátky. Heslo : ZONKY UDĚLÁ PRO DLUŽNÍKA COKOLIV !
ZONKY 8.7.2019_001.jpg
ZONKY 8.7.2019_001.jpg (253.43 KiB) Zobrazeno 559 x
ZONKY 8.7.2019_002.jpg
ZONKY 8.7.2019_002.jpg (294.73 KiB) Zobrazeno 559 x

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1863
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 234
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od Jan » 08 črc 2019, 17:21

LuckyLuke píše:
08 črc 2019, 17:17
Dnes mi přišel email od Zonky. Že jsem obdržel splátku, kterou museli vrátit. Moc tomu nerozumím, dlužník zaplatil, ale oni mu vrátí to co zaplatil a pak si od nás vezmou podíl z již zaplacené splátky. Heslo : ZONKY UDĚLÁ PRO DLUŽNÍKA COKOLIV !

ZONKY 8.7.2019_001.jpg

ZONKY 8.7.2019_002.jpg
Docela dost negativní PR za necelé 3kkč, přijde mi... :o/
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

grill
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 41
Registrován: 16 zář 2018, 13:52
Reputace: 19
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od grill » 08 črc 2019, 17:27

Těžko říct co je příčinou, ale nikde není psáno, že vrátili platbu, kterou uhradil dlužník. Může se jednat třeba o chybné spárování plateb Zonky, nebo to uhradil někdo omylem. Spekulace spekulace ;)

Uživatelský avatar
LuckyLuke
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1319
Registrován: 13 pro 2016, 18:23
Reputace: 237
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od LuckyLuke » 08 črc 2019, 17:34

Investor nemá z problematických půjček nic. Kdyby byly nějaké sankce, pokuty apod. Takto dlužníkovi vše projde a investor může leda tak napsat sem něco do fóra. Já už mám téměř 16.500 Kč v loji.

Airbus
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 78
Registrován: 12 zář 2017, 13:54
Reputace: 34
Kontaktovat uživatele:

Re: ZONKY - problematické (nesplácené) půjčky

Příspěvek od Airbus » 08 črc 2019, 19:32

řešilo se to na FB, zde část textu:
Nevím, zda jste informaci i v médiích zaregistroval, ale Komerční banka 17. června zduplikovala na 130 000 plateb. Ostatním bankám a institucím o tom ale dala vědět později a nestihli jsme díky této chybě včas zareagovat. Mělo to tak vliv na zduplikování několika splátek, kdy klient ale provedl pouze jednu platbu. Tyto peníze pak ale ihned přerozdělujeme mezi participující investory.
Platbu jsme tak samozřejmě museli revertovat a to mělo zásah i do Vaší investorské peněženky. Za potíže se omlouvám, nebyly způsobené na naší straně, znění e-mailu ale pro příště rozhodně více promyslíme.
Na klienta a půjčku samotnou tato vrácená platba tak vliv nemá, poplatek Vám budeme účtovat tak, jak měl správně být. Osobně neznám jinou situaci, kdy by k tomuto došlo.
Naposledy upravil(a) Airbus dne 09 črc 2019, 16:27, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti