První pojištěná, u které zaniklo pojištění? To máš hodně velkou kliku...LuckyLuke píše: ↑27 dub 2019, 08:24Pojištěná půjčka, která není splácena:
https://app.zonky.cz/auto-moto/kia-opirus-299106
Zprávy od Zonky:
zonky310124, KIA Opirus, nezaplatil svoji splátku do 60 dnů a pojištění jeho půjčky zanikne. O dalším postupu splácení (KIA Opirus) Vás budeme informovat.
27. 4. 2019
- tak jsem zvědav, jak to dopadne
Ještě se mi nestalo, že by u nějaké pojištění zafungovalo (alespoň jsem si nevšiml nějaké zprávy o tom).
Příklady, co se děje s pojištěnými půjčkami se zrušeným pojištěním (u první jsem vypsal skoro vše, protože zde mi přišlo, že pro tyto případy by mělo fungovat pojieštění):
https://app.zonky.cz/zonky/-317864 - Zesplatněná, 139 dní po splatnosti - Rating 5,99%, vrátilo se 6 Kč.
Zajímavé je, že byl v nemocnici, podle toho by se měla na něj pojistka vztahovat. V tabulce je uvedeno pojištění: "V minulosti", po rozkliknutí o tomto není vůbec zmínka...
14. 3. 2019 *** Jiné *** S klientem jsme uzavřeli dohodu, že bude hradit 3.000,-- Kč/měs.
8. 3. 2019 Zesplatnění úvěru Vážení investoři, bohužel vás musíme informovat, že jsme půjčku, do které jste investovali, zesplatnili. Hledali jsme všechna možná řešení, aby klient dostál svému závazku. Teď má měsíc na úhradu této částky.
23. 2. 2019 Notifikace o hrozbě udělení další smluvní pokuty Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, mu bude udělena další smluvní pokuta.
16. 2. 2019 Notifikace o hrozbě zesplatnění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, dojde k zesplatnění půjčky a bude přistoupeno k soudnímu vymáhání.
13. 2. 2019 Příchozí transakce Úhrada od klienta ve výši 3 000,00 Kč právě dorazila do Zonky a příslušná poměrná část tak dorazila přímo do vaší peněženky.
11. 2. 2019 Neúspěšný kontakt Klient bude hradit od tohoto měsíce částku 3.000 Kč/měs. do doby, než se vrátí k řádnému splácení. V případě zdaru pošle i více.
30. 1. 2019 Úspěšný kontakt Do konce měsíce se určitě nepovede žádná úhrada, máme volat kolem 10/2, kdy obdrží výplatu a i nemocenskou a bude moci sdělit částku k úhradě
24. 1. 2019 Notifikace o hrozbě udělení další smluvní pokuty Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, mu bude udělena další smluvní pokuta.
17. 1. 2019 Notifikace o hrozbě zesplatnění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, dojde k zesplatnění půjčky a bude přistoupeno k soudnímu vymáhání.
15. 1. 2019 Úspěšný kontakt Klient tento měsíc provede platbu v rámci možností a od února již dojde k navýšení splátky, aby se co nejdříve vrátil k řádnému splácení
10. 1. 2019 Notifikace o blížící se další splátce Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že předchozí dva předpisy nebyly uhrazeny a blíží se datum splatnosti dalšího předpisu.
8. 1. 2019 Úspěšný kontakt Klient již nastoupil po nemocenské do práce, celá dlužná částka se mu nepovede určitě uhradit, jakmile obdrží výplatu, obratem nás bude informovat, kolik bude moci tento měsíc poslat. Od dalšího měsíce by mělo dojít k navýšení splátky
31. 12. 2018 Neúspěšný kontakt S klientem jsme se pokoušeli telefonicky spojit. Bohužel ale bez úspěchu.
31. 12. 2018 Notifikace s žádostí o neprodlenou úhradu Klientovi byla zaslána další výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů.
25. 12. 2018 Notifikace o hrozbě udělení další smluvní pokuty Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že v případě, že nedojde k okamžité úhradě dlužných splátkových předpisů, mu bude udělena další smluvní pokuta.
19. 12. 2018 Poznámka Byla zaslána výzva před zesplatněním.
18. 12. 2018 Notifikace o zvažování soudního řešení Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail, platformní notifikace) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že začínáme zvažovat řešení vzniklé situace soudní cestou.
13. 12. 2018 Notifikace o hrozbě zániku pojištění Klientovi byla zaslána výzva (SMS, e-mail) k neprodlenému zaplacení neuhrazených splátkových předpisů s tím, že při neuhrazení předpisů do 1 měsíce dojde k zániku pojištění.
11. 12. 2018 Úspěšný kontakt Klient byl hospitalizován v nemocnici, přislíbil úhradu jedné splátky k 20/12/2018
https://app.zonky.cz/zonky/-310275 - Zesplatněná, 191 dní po splatnosti, nevrátila se zatím ani koruna, zesplatnění 12.2.,
zajímavé, taky není sděleno, že bylo zrušené pojištění (myslím, že to dříve dávali vědět?)
https://app.zonky.cz/zonky/-268553 - Zatím jen 283 dní po splatnosti (proč není zesplatněná???), vrátilo se 0 Kč
9.11.2018 - Že se řeší s PČR, 31.1.2019 - Řeší se na PČR, obsáhlý spis atd.
https://app.zonky.cz/zonky/-243565 - Zesplatněná, 240 dní po splatnosti, vrátilo se 8 Kč,
3.4. po řadě výzev zesplatnění úvěru a 16.4. že prý od 30.4. bude platit splátky 3000 Kč.
https://app.zonky.cz/zonky/-249249 - Zesplatněná, 250 dní po splatnosti, vrátilo se 7 Kč,
4.1. Zesplatnění, 14.3. Předžalobní výzva.
https://app.zonky.cz/zonky/-240356 - 47 dní po splatnosti a už zánik pojištění, vrátilo se 160 Kč
Zde většinou doplatí později, tak uvidíme...
https://app.zonky.cz/zonky/-241045 - 130 dní po splatnosti, vrátilo se 164 Kč
22.2. Výzva před zesplatněním.