Revolut - zkušenosti

Banky + alternativní systémy - TransferWise, Revolut, CurrencyFair či Paysera.
K diskusím: Revolut; RoklenFX; TransferWise
Odpovědět
gulliver
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 774
Registrován: 22 říj 2019, 06:37
Reputace: 179
Bydliště: Neznámé
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od gulliver » 19 úno 2021, 16:23

petr551 píše:
19 úno 2021, 15:41
Zdravím. Od loňského června investuji přes Revolut menší část do akcií. Dnes mi přisla dividenda od firmy EPD a je zdaněna 85%, chtěl jsem to reklamovat, ale na maily nikdo nereaguje. Nevím jinak kam se obrátit, zajímalo by mě jestli s tím máte někdo taky zkušenosti. Díky za odpověď.
zajímavé, co to je za akcii? Mě se standardně strháva 15% daň. Jinak případně zkuste napsat do toho chatu v aplikaci.

pafes
Příspěvky: 7
Registrován: 05 zář 2018, 17:11
Reputace: 3
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od pafes » 19 úno 2021, 17:19

Dividendy EPD v minulosti chodily nezdaněné, ta aktuální přišla 12.2. zdaněná 15 % a dnes dorazila sražená daň, takže výpis vypadá jako zdanění 85 %. Proč je dividenda EPD nezdaněná, netuším.

pavelotb2016
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 525
Registrován: 08 dub 2018, 13:37
Reputace: 98
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od pavelotb2016 » 21 úno 2021, 13:22

Vcera jsem vedl dost nestastnou diskuzi s Life agentem, ktera mela byt puvodne jen potvrzenim, zda-li existuje strop poplatku custody fee, jehoz navyseni z 0.01% na 0.12% za rok, se tu jiz vyse probiralo. Koneckoncu mi to muze byt i ukradene...ja spis akcie v prubehu roku nevlastnim nez vlastnim...o)

Takze pri vyckavani na agenta jsem zminil dotaz na strop poplatku nebo prosteho prepocteni s ohledem na vysi investice a delku drzeni. Oznacil jsem moznosti 1. a 2. abych dotaz ucinil transparentni a usnadnil odpoved. Stacilo odpoved 1 nebo 2 ...

Kazdopadne prisla prvni nacvicena odpoved:

“First, we would like to remind you that in order to avail of any service or customer support from Revolut Trading Limited you can only trade with us at your own initiative, on the basis of an ongoing relationship, and that you are aware that the trading service is not provided by an investment entity authorised in the EU which means that you do not have the benefit of any EU regulatory protections or investor compensation schemes”

Na, kterou jsem reagoval i ja uz nacvicenou odpovedi (protoze mne stve, jak se od zacatku snazi zbavovat jakekoliv odpovednosti za trading pro EU klienty):

“Thanks for positive ice breaker for our dialogue. However, it is fair to add following to you first statement - despite the fact that I will no longer have the benefit of EU regulatory protection, my shares are still protected. After my orders have been accepted and executed, the Third Party Broker will arrange for my Instruments to be held in accordance with applicable law. Brokers are also required to meet minimum net capital requirements to reduce the likelihood of insolvency and to be a member of the Securities Investor Protection Corporation , which protects client securities of up to US $ 500,000.”

...15 minut se nic nedeje...

Zkopiruji puvodni dotaz (a uz je mi jasne, ze mi agent Bert zkazil sobotu)

Rychla odpoved:

“I have reached out to the specific team dealing with such cases to clarify this thing out for you. I will get back to you as soon as I have an update. In the meantime, if you have any further questions, simply let me know!”

Nerozumim, jde o zakladni nezaludny dotaz, ale mlcim, nechci stresovat dalsim komentarem.

...po 10 minutach:

“Thank you for waiting. I have the update of our team now. Unfortunately, due to Brexit, our UK trading company is no longer able to advertise or promote the trading service in your country. That's why I can't provide you with information about our Trading service at the moment. I am happy to help you with anything else though, if you have other questions.”

Ctu to asi 3x, rychle procitam aktualizovane trading podminky platne od 1.3.2021 a ptam se:

“Sorry what do you mean by “no longer able to advertise or promote the trading service in your country”? I am just asking about upper limit of custody fee that you increased. Can you tell me there is either 1. no limit specified, meaning I have to recalculate fee based on an equation 0.12%*shares value* held in months or 2. there is a limit forexample $100/year ?”

...po 15 minutach:

“I understand your point but we are not able to answer such limit you are asking, I'm afraid.”

Rikam si, jestli je Bert idiot, nebo se doazuju jako idiot ja a uz to ve mne hloda, co se deje. Zkousim zase:

“In trading conditions you state “not promoting and advising anything about trade recommendations”. That is not what I am asking for. My question is simply about the clarification of fee calculation, that is provided in trading terms”

Bert okamzite:

“That is correct but we are not able to answer such limit you are asking right now upon clarifying this with the relevant team. I appreciate your understanding of this matter”

Takze s obavou, ze Revolut trading jde do kytek, se ptam:

“Should I understand the way of communication, that trading app within Revolut is about to close the service for Revolut EU clients ?”

...pauza asi 30 minut...a reakce:

“I am not able to answer that either, I'm afraid. I really wanted to help you here, Pavel, but my hands are tied. Your patience and understanding of this matter is much appreciated.”

Vzdavam to:

“However you still provide the trading service within your Revolut app and I pay the most expensive Metal plan, your wilingness and ability to advise on basic topics is alarming. Should I contact directly your 3rd party Broker to get clarified my simple questions ?

Bert obratem posila link...

Ve finale nevim jestli jsem mel stesti na blba, nebo se na Revolutu neco zasadne meni pro Trading a EU klienty. Spocetl jsem, ze jsem mel 37 diskuzi s life agents vyhradne na trading dotazy a i kdyz nebyl agent zrovna buhvijaky lumen, snazil se pomoct a tema trading nebylo tabu.

Jsem s rizikem na Revolutu docela na hrane, takze neochota diskutovat pro mne klicove tema, je dost “no go” reseni.

Pokud by mel nekdo podobnou zkusenost, prosim o info.


Sent from my iPhone using Tapatalk

romancik
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 506
Registrován: 08 úno 2018, 15:18
Reputace: 134
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od romancik » 22 úno 2021, 08:04

Získal jsem nějaké prostředky a teď přemýšlím, jak je převést do Degira na Eura (a tam pak vlastně na dolary, ale tam už to moc neřeším).
Původně jsem to měnil přes Revolut, ale po snížení bezplatné částky na směnu na 25 tisíc Kč si říkám, jestli to není spíše zbytečné.
Jak řešíte převody na Eura vy? Převádíte je ještě přes Revolut, nebo již si je převádíte rovnou na Degiro (či jinam) a využíváte směny tam?

Uživatelský avatar
Seno
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 183
Registrován: 14 srp 2019, 10:39
Reputace: 58
Bydliště: Pustiměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od Seno » 23 úno 2021, 07:28

romancik píše:
22 úno 2021, 08:04
Získal jsem nějaké prostředky a teď přemýšlím, jak je převést do Degira na Eura (a tam pak vlastně na dolary, ale tam už to moc neřeším).
Původně jsem to měnil přes Revolut, ale po snížení bezplatné částky na směnu na 25 tisíc Kč si říkám, jestli to není spíše zbytečné.
Jak řešíte převody na Eura vy? Převádíte je ještě přes Revolut, nebo již si je převádíte rovnou na Degiro (či jinam) a využíváte směny tam?
Čau, já jedu stále přes revolut. Snížení částky řeším více účty - např. na ženu.

pafes
Příspěvky: 7
Registrován: 05 zář 2018, 17:11
Reputace: 3
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od pafes » 23 úno 2021, 09:04

Moneta má směnárnu s kurzem blízkým Revolutu, někdy i lepším. Je třeba ji používat v internetovém bankovnictví, kde jsou lepší kurzy než v mobilním, přestože v IB uvádějí tip, že v mobilu jsou kurzy výhodnější. A je třeba měnit po menších částkách do 1000 eur, jinak se kurz zhoršuje. Stačí si založit běžný účet a k němu eurový účet, vše zdarma včetně platebních karet. Taky lze využívat třeba Roklen, kde naopak jsou menší přirážky při směně vyšších částek. Revolut má výhodu v možnosti automatické směny, která vám chytí i krátké špičky lepšího kurzu.

Gixian
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 433
Registrován: 13 lis 2019, 21:50
Reputace: 264
Bydliště: Neznámé
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od Gixian » 24 úno 2021, 17:29

romancik píše:
22 úno 2021, 08:04
Převádíte je ještě přes Revolut, nebo již si je převádíte rovnou na Degiro (či jinam) a využíváte směny tam?
Posilam na Degiro koruny a prevadim tam. Degiro kurz je pokud vim (temer?) identickej s kurzem Revolutu, takze nevidim moc duvod proc to komplikovat.

Napr. ted jsem to zkusil, a za 1000 euro po me Revolut chce 26010Kc, a Degiro 26006Kc.

tomaso1980
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 202
Registrován: 24 bře 2018, 17:37
Reputace: 43
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od tomaso1980 » 27 úno 2021, 13:03

Gixian píše:
24 úno 2021, 17:29
romancik píše:
22 úno 2021, 08:04
Převádíte je ještě přes Revolut, nebo již si je převádíte rovnou na Degiro (či jinam) a využíváte směny tam?
Posilam na Degiro koruny a prevadim tam. Degiro kurz je pokud vim (temer?) identickej s kurzem Revolutu, takze nevidim moc duvod proc to komplikovat.

Napr. ted jsem to zkusil, a za 1000 euro po me Revolut chce 26010Kc, a Degiro 26006Kc.
Degiro možná vyzkouším. Jde dobíjet kreditkou jako Revolut? Má k tomu někdo nějaký promokód:-)? a je to na počítači nebo mobilu? A je to podobně rychlé jako revolut,nebo ne?

Slyšel jsem, že degiro je dobré na obchodování s akciemi. Je to lepší než fio Ebroker, nebo spíš horší? Asi možná na český akcie je lešpí fio, nebo jde přes degiro kupovat na české burze výhodněji?

Uživatelský avatar
Seno
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 183
Registrován: 14 srp 2019, 10:39
Reputace: 58
Bydliště: Pustiměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Revolut - zkušenosti

Příspěvek od Seno » 02 bře 2021, 06:44

tomaso1980 píše:
27 úno 2021, 13:03

Degiro možná vyzkouším. Jde dobíjet kreditkou jako Revolut? Má k tomu někdo nějaký promokód:-)? a je to na počítači nebo mobilu? A je to podobně rychlé jako revolut,nebo ne?

Slyšel jsem, že degiro je dobré na obchodování s akciemi. Je to lepší než fio Ebroker, nebo spíš horší? Asi možná na český akcie je lešpí fio, nebo jde přes degiro kupovat na české burze výhodněji?
Čau,
dobíjet na degiro kartou nejde. Lze tam posílat jen z ověřeného účtu - může byt jak korunový, tak eur. Nevím jak přesně je rychlý revolut s akciemi, ale s aplikací od degira jsem ještě neměl problém zadat příkaz a nakoupit/prodat. Samozřejmě nedělám trading, u toho by to bylo možná horší?
Na české akcie určitě fio. Ne, že by to bylo nějak extra výhodné co se týká samotných nákupů. Je to hlavně kvůli danění dividend. Degiro má daň na české akcie 30%, fio má standardních 15%.
Ohledně přehlednosti apod. je vše lepší než fio :D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů