Mintos - ověřování totožnosti

.
web: www.mintos.com
Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1802
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 228
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Jan » 10 zář 2019, 17:56

jejinka píše:
10 zář 2019, 16:06
Njn pokud řeší hodně ověřování najednou, tak nestíhají. Dva roky zpět byla jenom registrace na kryptoburzu na týden. Teď je p2p podobně v kurzu.
Ty víš jak ověřování probíhá? Popravdě mě nic moc nenapadá. Zaslal jsem jim dokumenty, a buď se jim zdají, pak OK, nebo se jim nezdají a pak stejně nemají moc šancí, jak to ověřit, si myslím. Nemyslím si, že by jim banka/zaměstnavatel/dodavatel utilit mohli předávat informace o mě. Nebo je to jinak?
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1802
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 228
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Jan » 12 zář 2019, 15:32

Mintos se vyznamenává...
V dalším kole komunikace mi na EN telefonické podpoře (dosažené přes číslo CZK telefonické podpory) oznámili, že účet vidí odblokovaný, že mám restartovat PC. Pro jistotu jsem ho požádal o kontakt, poslali obecný mail na support. Takže jsem zkusil několik prohlížečů/OS/PC abych zjistil, že vše je při starém. Napsal jsem tedy na mail, překvapivě nepřišlo hlášení o doručení dotazu ale odpověď. Po 10 dnech Mintos zjistil, že mnou zaslané dokumenty jsou v češtině a tudíž je třeba je přeložit. No, na 10 dnů docela výkon. Pominu-li skutečnost, že na výpisu z účtu k potvrzení příjmu od zaměstnavatele a faktuře od dodavatele energií (elektronicky mám jen VaK, takže ten) zřejmě k potvrzení bydliště není dohromady nic moc co překládat.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Uživatelský avatar
zbynhu
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 662
Registrován: 09 srp 2017, 09:48
Reputace: 266
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od zbynhu » 12 zář 2019, 15:44

Jan píše:
12 zář 2019, 15:32
Mintos se vyznamenává...
V dalším kole komunikace mi na EN telefonické podpoře (dosažené přes číslo CZK telefonické podpory) oznámili, že účet vidí odblokovaný, že mám restartovat PC. Pro jistotu jsem ho požádal o kontakt, poslali obecný mail na support. Takže jsem zkusil několik prohlížečů/OS/PC abych zjistil, že vše je při starém. Napsal jsem tedy na mail, překvapivě nepřišlo hlášení o doručení dotazu ale odpověď. Po 10 dnech Mintos zjistil, že mnou zaslané dokumenty jsou v češtině a tudíž je třeba je přeložit. No, na 10 dnů docela výkon. Pominu-li skutečnost, že na výpisu z účtu k potvrzení příjmu od zaměstnavatele a faktuře od dodavatele energií (elektronicky mám jen VaK, takže ten) zřejmě k potvrzení bydliště není dohromady nic moc co překládat.
Tak to je vcelku masakr. A náhodou ten překlad nechtějí ještě třeba od certifikovaného překladatele a ověřené na soudu, abys s těmi výpisy nemanipuloval? :shock:
Na co mají CZK podporu, když pak sám investor musí zajišťovat překlady něčeho podobného?
A ještě Ti nechají bloknutý account a ani se neobtěžují informovat :x

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1802
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 228
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Jan » 12 zář 2019, 16:17

zbynhu píše:
12 zář 2019, 15:44
Jan píše:
12 zář 2019, 15:32
Mintos se vyznamenává...
V dalším kole komunikace mi na EN telefonické podpoře (dosažené přes číslo CZK telefonické podpory) oznámili, že účet vidí odblokovaný, že mám restartovat PC. Pro jistotu jsem ho požádal o kontakt, poslali obecný mail na support. Takže jsem zkusil několik prohlížečů/OS/PC abych zjistil, že vše je při starém. Napsal jsem tedy na mail, překvapivě nepřišlo hlášení o doručení dotazu ale odpověď. Po 10 dnech Mintos zjistil, že mnou zaslané dokumenty jsou v češtině a tudíž je třeba je přeložit. No, na 10 dnů docela výkon. Pominu-li skutečnost, že na výpisu z účtu k potvrzení příjmu od zaměstnavatele a faktuře od dodavatele energií (elektronicky mám jen VaK, takže ten) zřejmě k potvrzení bydliště není dohromady nic moc co překládat.
Tak to je vcelku masakr. A náhodou ten překlad nechtějí ještě třeba od certifikovaného překladatele a ověřené na soudu, abys s těmi výpisy nemanipuloval? :shock:
Na co mají CZK podporu, když pak sám investor musí zajišťovat překlady něčeho podobného?
A ještě Ti nechají bloknutý account a ani se neobtěžují informovat :x
Překlad si zajistí sami. Aspoň to tak vyznělo. Tak snad se za pár dní nedozvím, že to mám řešit já. Ale hlavně tam není co překládat, resp. maximálně příjem/výdej a podobné, defakto zavedené termíny, žádná gramatika.

Ale co mě zaráží je jejich naprostá nekonzistence odpovědí, resp. jakékoliv relevantní zpětné vazby. Např. jejich tvrzení, že to zpracovávají, aby mi pak po těch 10 dnech oznámili, že to musí nejprve přeložit... Když pominu to, že mi mezitím někdo tvrdil, že účet je už odblokovaný. Tak nevím, co je horší vysvětlení, jestli v tom mají bordel a nebo na to jen kašlou...

No, a jinak, ačkoliv jsem většinou den končil na 0, tak teď mám nezainvestováno okolo 25% portfolia.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Uživatelský avatar
MirEgg
Bronze Průpiska
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 194
Registrován: 26 bře 2019, 00:07
Reputace: 93
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od MirEgg » 12 zář 2019, 22:52

jejinka píše:
06 zář 2019, 15:31
Přesně jak to upřesnil Jan. Z hlediska praní špinavých peněz jsou transakce na SM irelevantní, vlastně i na PM, výkupy atd. To nemá s AML nic společného. Obrat počítají ve směru deposit/withdrawal.
Sorry, ale ty bys toho moc nevyprala :P Praní peněz má co možná nejvíce připomínat standardní operace, ne jen příchozí převod - odchozí převod. Takhle se to dělalo kdysi dávno. Ale teď je monitorování pohybů peněz jednodušší, takže rychlý příchod-odchod je nežádoucí. Ideální je protočit je v každém bodě několikrát relativně obvyklými operacemi, aby příchozí vysoké částky nebyly nápadné a pomalé odčerpávání taky ne.

jejinka
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 296
Registrován: 25 led 2019, 13:16
Reputace: 65
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od jejinka » 12 zář 2019, 22:59

To nechápu. Musel bys dát příklad.
Není mi jasné o co více efektivní by bylo praní peněz točením peněz v půjčkách v rámci tržiště Mintos oproti převodům na účtech u jedné banky.

Uživatelský avatar
MirEgg
Bronze Průpiska
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 194
Registrován: 26 bře 2019, 00:07
Reputace: 93
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od MirEgg » 14 zář 2019, 11:01

jejinka píše:
12 zář 2019, 22:59
To nechápu. Musel bys dát příklad.
Není mi jasné o co více efektivní by bylo praní peněz točením peněz v půjčkách v rámci tržiště Mintos oproti převodům na účtech u jedné banky.
Standardním chováním, které by nevzbudilo pozornost automatů - přišlo velké množství peněz, odešlo velké množství peněz = alert. Velké převody mezi jednotlivými účty, nebo velké množství malých převodů mezi účty v bance = alert.
Přišlo velké množství peněz, ty se normálně točí v investicích, žádná podezřelá aktivita, prostě běžné investice, koupí-prodá, pomalé odčerpávání...
Sleduje se nejen objem peněz, ale hlavně nestandardní (vymykající se běžnému normálu)=podezřelá aktivita.

jejinka
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 296
Registrován: 25 led 2019, 13:16
Reputace: 65
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od jejinka » 14 zář 2019, 11:15

Nikdo nemluvil o žádném odčerpávání, ale o točení peněz v rámci investic na Mintosu a to ještě navíc do toho vstupuje Mintos Finance.
Kde je v tom to praní peněz, to mě zajímá. Pořád mi to vychází stejně jako bezhotovostní operace na účtech jedné banky, bez toho, aby docházelo k externím přesunům se nesnižuje dohledatelnost peněžních toků.

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1802
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 228
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Jan » 17 zář 2019, 13:05

Jan píše:
12 zář 2019, 16:17
zbynhu píše:
12 zář 2019, 15:44
Jan píše:
12 zář 2019, 15:32
Mintos se vyznamenává...
V dalším kole komunikace mi na EN telefonické podpoře (dosažené přes číslo CZK telefonické podpory) oznámili, že účet vidí odblokovaný, že mám restartovat PC. Pro jistotu jsem ho požádal o kontakt, poslali obecný mail na support. Takže jsem zkusil několik prohlížečů/OS/PC abych zjistil, že vše je při starém. Napsal jsem tedy na mail, překvapivě nepřišlo hlášení o doručení dotazu ale odpověď. Po 10 dnech Mintos zjistil, že mnou zaslané dokumenty jsou v češtině a tudíž je třeba je přeložit. No, na 10 dnů docela výkon. Pominu-li skutečnost, že na výpisu z účtu k potvrzení příjmu od zaměstnavatele a faktuře od dodavatele energií (elektronicky mám jen VaK, takže ten) zřejmě k potvrzení bydliště není dohromady nic moc co překládat.
Tak to je vcelku masakr. A náhodou ten překlad nechtějí ještě třeba od certifikovaného překladatele a ověřené na soudu, abys s těmi výpisy nemanipuloval? :shock:
Na co mají CZK podporu, když pak sám investor musí zajišťovat překlady něčeho podobného?
A ještě Ti nechají bloknutý account a ani se neobtěžují informovat :x
Překlad si zajistí sami. Aspoň to tak vyznělo. Tak snad se za pár dní nedozvím, že to mám řešit já. Ale hlavně tam není co překládat, resp. maximálně příjem/výdej a podobné, defakto zavedené termíny, žádná gramatika.

Ale co mě zaráží je jejich naprostá nekonzistence odpovědí, resp. jakékoliv relevantní zpětné vazby. Např. jejich tvrzení, že to zpracovávají, aby mi pak po těch 10 dnech oznámili, že to musí nejprve přeložit... Když pominu to, že mi mezitím někdo tvrdil, že účet je už odblokovaný. Tak nevím, co je horší vysvětlení, jestli v tom mají bordel a nebo na to jen kašlou...

No, a jinak, ačkoliv jsem většinou den končil na 0, tak teď mám nezainvestováno okolo 25% portfolia.
Výsledek mého snažení: účet stále zablokován (již 14 dní), relevantní informace stále žádné.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

jejinka
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 296
Registrován: 25 led 2019, 13:16
Reputace: 65
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od jejinka » 17 zář 2019, 13:06

No to si děláš srandu. Nebo team opravdu pereš peníze

SomeoneWhoCare
Příspěvky: 12
Registrován: 21 srp 2019, 15:45
Reputace: 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od SomeoneWhoCare » 17 zář 2019, 15:25

Trhneš větší rekord než 3 týdny? Pokud máš stále viditelné tlačítko na Upload, tak jim můžeš zkusit poslat podklady znovu. Přidělí to třeba někomu jinému, kdo nemá dovču, nebo rodičovskou.. :D

grafik77
Příspěvky: 7
Registrován: 04 led 2019, 09:20
Reputace: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od grafik77 » 17 zář 2019, 16:43

Tak aby to nebylo pořád jen o problémech a negativních zkušenostech, tak něco pozitivního - mne když nedávno Mintos vyzval k novému ověření totožnosti, tak to od začátku akce do kladného vyřízení a odblokování účtu trvalo méně než deset minut.
Nezdržoval jsem ovšem ani sebe, ani podporu žádnými zbytečnými dotazy, ty by na věci stejně nic nezměnily.

jejinka
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 296
Registrován: 25 led 2019, 13:16
Reputace: 65
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od jejinka » 17 zář 2019, 16:47

U mě taktéž na chvilku. Ale nebylo to ověření na takový stupeň prověrky, žádné dokazování původu prostředků

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1802
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 228
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Jan » 17 zář 2019, 20:05

SomeoneWhoCare píše:
17 zář 2019, 15:25
Trhneš větší rekord než 3 týdny? Pokud máš stále viditelné tlačítko na Upload, tak jim můžeš zkusit poslat podklady znovu. Přidělí to třeba někomu jinému, kdo nemá dovču, nebo rodičovskou.. :D
Ne, tlačítko zmizelo, je tam pouze okno s infem o zablokování účtu.
grafik77 píše:
17 zář 2019, 16:43
Tak aby to nebylo pořád jen o problémech a negativních zkušenostech, tak něco pozitivního - mne když nedávno Mintos vyzval k novému ověření totožnosti, tak to od začátku akce do kladného vyřízení a odblokování účtu trvalo méně než deset minut.
Nezdržoval jsem ovšem ani sebe, ani podporu žádnými zbytečnými dotazy, ty by na věci stejně nic nezměnily.
Ano, během 10 minut jsou dotazy zbytečné. Pokud to ovšem trvá více než týden, tak si o zbytečnosti dotazů dovolím pochybovat.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Uživatelský avatar
vyvar z ovaru
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 823
Registrován: 29 lis 2017, 13:50
Reputace: 202
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od vyvar z ovaru » 18 zář 2019, 11:04

Jan píše:
17 zář 2019, 13:05
Výsledek mého snažení: účet stále zablokován (již 14 dní), relevantní informace stále žádné.
Ty vole. :shock: To snad overuji i tvoji DNA, sperma, mozkomisni mok atd., ne?

Uživatelský avatar
Jan
writerP2P
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1802
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 228
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Jan » 18 zář 2019, 11:19

vyvar z ovaru píše:
18 zář 2019, 11:04
Jan píše:
17 zář 2019, 13:05
Výsledek mého snažení: účet stále zablokován (již 14 dní), relevantní informace stále žádné.
Ty vole. :shock: To snad overuji i tvoji DNA, sperma, mozkomisni mok atd., ne?
Ne. Chtěli jen ty dva dokumenty (výpis účtu, faktura za energie). Jediný výsledek je, že mi po cca 10 dnech oznámili, že zjistili, že je to v ČJ a musí to přeložit. Co je na tom k překladu mi zůstává záhadou.

BTW - včera (nebo možná už dneska) v noci jsem zahlédl kus Černých ovcí. Někdo investoval s IronFX, což prý byla nějaká progresivní FX firma, ale teď je spíše klasifikována jako podvodná. Zástupci v ČR podle adresy nedohledatelní, telefonicky nedostižitelní. Jelikož originální registraci mají na Kypru, tak z hlediska českých regulatorních autorit jsou nepostižitelní. Problém byl/je, že investorovi odmítají vyplatit prostředky z účtu. Vysvětlení bylo něco v tom smyslu, že provedl nedovolené obchody. Výsledek je defakto ten, že zřejmě jediná možnost je soud - místně příslušný - tedy na Kypru.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

JPT
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 402
Registrován: 25 zář 2016, 15:01
Reputace: 67
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od JPT » 18 zář 2019, 16:50

Jan píše:
18 zář 2019, 11:19
...

BTW - blabla....
No jo. To já už jsem začal před nedávnem přemýšlet (ne jen díky tomuto cos teď napsal), jestli se pak k těm penězům dostanu. U jiných firem, kde jsem mě to ani nenapadlo, že by mi to nevyplatili. Maximálně, že by se něco mohlo pos*at, že by firma krachla atp., ale ne že by mi blokli prachy a já se k nim pak nemohl dostat.

SomeoneWhoCare
Příspěvky: 12
Registrován: 21 srp 2019, 15:45
Reputace: 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od SomeoneWhoCare » 18 zář 2019, 19:42

Jak jinak se bránit stahování prostředků (run na Mintos), než blokováním účtů?

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 788
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 149
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od Joshua » 19 zář 2019, 08:19

Teď jsem měnil trvalé bydliště.. tak se skoro bojím po zkušenosti Jana to v Mintosácký administraci opravit.

jejinka
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 296
Registrován: 25 led 2019, 13:16
Reputace: 65
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - ověřování totožnosti

Příspěvek od jejinka » 19 zář 2019, 08:32

Však neopravuj. Až tě někdy vyzvou k ověření dodatečnému, tak se to vyřídí při jednom.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: mithrannin a 16 hostů