Mintos - E-money service providers / bank transfer

.
web: www.mintos.com
Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Vydra1 » 03 dub 2019, 16:36

Zdravim vsechny, jsem cerstve zaregistrovan u nebankovni spolecnosti TransferWise. Pri podavani pokynu z dosle platby na ucet TransferWise, konvertovane do EUR jsem pro prevod ve prospech Mintosu omylem zadal IBAN a SWIFT/BIC kod bankovniho prevodu namisto pozadovanych detailu platby pro e-money service :cry: . Klientske cislo i nazev prijemce byly uvedeny spravne. Plf Mintos uvadi prehledne obe moznosti transferu, bohuzel jsem vsak z neznalosti opomenul, ze nejde o klasicky bankovni prevod. Jiz skoro tyden to urguji, ale ani TW, ani podpora Mintosu zatim neodpovida na me emaily.Neporadi nekdo zkusenejsi, co delat pro to, aby se penize radne zatridily nebo alespon vratily na TW? Dekuji pekne za jakekoli postrehy. Vydra

Uživatelský avatar
Jan
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1768
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 229
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Jan » 03 dub 2019, 16:40

Vydra1 píše:
03 dub 2019, 16:36
Zdravim vsechny, jsem cerstve zaregistrovan u nebankovni spolecnosti TransferWise. Pri podavani pokynu z dosle platby na ucet TransferWise, konvertovane do EUR jsem pro prevod ve prospech Mintosu omylem zadal IBAN a SWIFT/BIC kod bankovniho prevodu namisto pozadovanych detailu platby pro e-money service :cry: . Klientske cislo i nazev prijemce byly uvedeny spravne. Plf Mintos uvadi prehledne obe moznosti transferu, bohuzel jsem vsak z neznalosti opomenul, ze nejde o klasicky bankovni prevod. Jiz skoro tyden to urguji, ale ani TW, ani podpora Mintosu zatim neodpovida na me emaily.Neporadi nekdo zkusenejsi, co delat pro to, aby se penize radne zatridily nebo alespon vratily na TW? Dekuji pekne za jakekoli postrehy. Vydra
S TW bohužel neporadím, helpdesk Mintosu teď spíš nefunguje než funguje. Ale v automatické odpovědi měli tuším nějakou poznámku, co napsat do předmětu zprávy při problémech s vkladem, aby byl podnět zpracován přednostně.
Víc bohužel neporadím.
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Vydra1 » 03 dub 2019, 18:53

Diky, jeste jsem u u nich pourgoval na on-line formulari. Myslim, ze ted uz to nema smysl uspechavat, transfer byl proveden, ale castka nebyla ani pripsana, ani vracena, visi nekde v lufte...Hlavne, aby ji nekde nevyluxovali nejaci hackeri, ale snad ne... :roll:

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 763
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 133
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Joshua » 04 dub 2019, 11:20

Vydra1 píše:
03 dub 2019, 18:53
Diky, jeste jsem u u nich pourgoval na on-line formulari. Myslim, ze ted uz to nema smysl uspechavat, transfer byl proveden, ale castka nebyla ani pripsana, ani vracena, visi nekde v lufte...Hlavne, aby ji nekde nevyluxovali nejaci hackeri, ale snad ne... :roll:
Vítám na fóru.

Nejdříve jsem nerozuměl dotazu, než jsem se podíval na platební metody na Mintosu a zjistil jsem že oddělili metody od bankovních a u e-money je tam jiné číslo účtu. Každopádně dříve se vše posílalo na jeden účet, tedy předpokládám nejste jediný, já mám ještě na TW i ostatních službách uloženy staré údaje a kdybych dělal převod, ani se o tom nedozvím... Mohli o tom alespoň informovat (žádný mail se ke mě nedostal). Tedy děkuji za upozornění.

Myslím, že není třeba se strachovat. Mintos všechny nezařazené platby vrací zpět odkud přišly. Jen je otázkou jak dlouho jim to bude trvat.

Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Vydra1 » 04 dub 2019, 12:30

Dekuji Joshuovi. Mintos zatim nemy, support funguje asi jen telefonicky. Nevi nahodou nekdo, zdali ma smysl pouzit tel. cislo na ceskeho prostrednika, uvedene na zakl.strance Mintosu? Jeste jsem Mintos pourgoval, poslal jsem jim doslane potvrzeni z TW, ze platbu skutecne poslali. Budto ji priradi zpetne, nebo by ji meli vratit TW k zpetnemu odeslani na spravny ucet pro automatizovane prirazeni.

Uživatelský avatar
Jan
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 1768
Registrován: 31 srp 2016, 10:04
Reputace: 229
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Jan » 04 dub 2019, 12:36

Vydra1 píše:
04 dub 2019, 12:30
Dekuji Joshuovi. Mintos zatim nemy, support funguje asi jen telefonicky. Nevi nahodou nekdo, zdali ma smysl pouzit tel. cislo na ceskeho prostrednika, uvedene na zakl.strance Mintosu? Jeste jsem Mintos pourgoval, poslal jsem jim doslane potvrzeni z TW, ze platbu skutecne poslali. Budto ji priradi zpetne, nebo by ji meli vratit TW k zpetnemu odeslani na spravny ucet pro automatizovane prirazeni.
Jak jsme tu někde psal, na dotaz mi odpověděli za 14 dní, nebo ještě víc, ve kteroužto chvíli mi to už bylo šuma fuk. Takže jsem to ani nečetl :o/. Český telefon tu nikdo nezkoušel, aspoň myslím. Takže to je na Tobě. pak dej vědět, jak to funguje :o).
Ale teď vážně - za zavolání nic nedáš...
Mám zkušenosti s:
Banky: Airbank.cz , Fio.cz/sk , mbank.cz , expobank.cz, ... celkem cca 10 bank
Devizové společnosti: RoklenFX
P2P: Mintos.com, Roger.cz (dříve Investaukce.cz)
---
Mintos referral: www.mintos.com/cs/ref/8S41UT
---

Vydra1
Příspěvky: 4
Registrován: 03 dub 2019, 16:08
Reputace: 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Vydra1 » 05 dub 2019, 10:50

Tak vyborne, prave mi suse oznamili pripsani penez na ucet. Presne po tydnu. Ani jsem nemusel volat a snad ani zatezovat je korespondenci. Pokud prijde odpoved, pro mne je stejne zbytecna.Zatim s Mintosem plna spokojenost, obrovsky vyber, prevody men vychazeji skoro jako TW, na 2.miste z nasich Bondster, tam se trosku bojim, jak ta ptf bobtna, nejstarsi sve Zonky akumuluji a postupne opoustim, mam jeste Twino, jen okrajove, britske pltf total shit. Zatim dik.

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 763
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 133
Kontaktovat uživatele:

Re: Pochybeni v prevodu Eur na Mintosu

Příspěvek od Joshua » 05 dub 2019, 10:56

Vydra1 píše:
05 dub 2019, 10:50
Tak vyborne, prave mi suse oznamili pripsani penez na ucet. Presne po tydnu. Ani jsem nemusel volat a snad ani zatezovat je korespondenci. Pokud prijde odpoved, pro mne je stejne zbytecna.Zatim s Mintosem plna spokojenost, obrovsky vyber, prevody men vychazeji skoro jako TW, na 2.miste z nasich Bondster, tam se trosku bojim, jak ta ptf bobtna, nejstarsi sve Zonky akumuluji a postupne opoustim, mam jeste Twino, jen okrajove, britske pltf total shit. Zatim dik.
Tak hlavně že to dobře dopadlo. Popravdě jsem si trochu myslel, že to takhle dopadne. Párkrát se mi totiž taky stalo, že podpora odpovídala na neaktuální problém.

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 763
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 133
Kontaktovat uživatele:

Revolut

Příspěvek od Joshua » 17 dub 2019, 13:32

Nedávno jsem vyzkoušel převod z Revolutu. Nevěděl jsem totiž, jestli Revolut spadá pod E-money service jako TransferWise nebo se tam vklad zasílá přes bank transfer. Zaslal jsem dvě testovací mikroplatby - 10 a 11 eur, přičemž jsem vyzkoušel obě metody (dvě různá čísla účtu) najednou.

Vypadá to, že je úplně jedno jakou metodu zvolíte. Mě se bank transfer připsala jen o něco dřív.

TDK
Příspěvky: 8
Registrován: 02 čer 2017, 09:18
Reputace: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od TDK » 29 kvě 2019, 15:51

Jsem teď trochu zmatený, tak si jdu radši pro radu :?: - chci poslat nějaké další peníze (EUR) na Mintos a využít k tomu RoklenFX. Tam mám z dřívějška uloženého příjemce Mintos banku: Baltic International Bank -> ta dnes už ve výběru na Mintosu není, místo ní tam je banka LHV pro bankovní převody z vlastního účtu a pak návod na převod prostřednictvím TransferWise jako E-Money service providers.

Můžu tedy bez problému použít údaje na banku, které jsou uvedené v návodu na použití TransferWise i pro RoklenFX? :roll: Posílal ijste tam teď někdy eura přes něco jiného než TW a prošlo to v pohodě? Díky..

cmel.da
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 145
Registrován: 29 kvě 2018, 11:53
Reputace: 14
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od cmel.da » 29 kvě 2019, 18:44

V pravidlech psali, že odesílací účet musí být veden na tvé jméno, což asi u Roklenu nebude. Já do Mintosu posílám EUR přes Revolut nebo TW.

JPT
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 387
Registrován: 25 zář 2016, 15:01
Reputace: 60
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od JPT » 29 kvě 2019, 23:47

Já jsem to vždycky dělal Roklen->FIO->Mintos a naposledy jsem zjistil, že tam je jiná banka než předtim, tak jsem to poslal na tu novou z Fia a bylo to vpohodě.

Na Roklenu tušim píšou, že je to můj multiměnový účet, tak by mohl být i na moje jméno, ale to nevím jistě.

marek.k
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 33
Registrován: 21 led 2019, 17:18
Reputace: 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od marek.k » 30 kvě 2019, 19:51

Posílám finance přes RoklenFX.
Při prvotním nastavení jsem zaslal z mého účtu koruny na účet RoklenFX (jeden z jejich účtů tuším u ČSOB), následně proběhl převod na eura.
Nastavil jsem si na RoklenFX konečného příjemce banku LHV. Je možnost zadat si více konečných příjemců. V tomto směru bych starého neplatného příjemce smazal a vytvořil si nového příjemce, a to banku LHV.
Jen při prvním převodu z RoklenFX na Mintos jsem obdržel výzvu k zaslání potvrzení o tom, že jsem finance skutečně zaslal já (obratem jsem na Mintos zaslal potvrzení od RoklenFX)
Teď zašlu odpoledne finance na RoklenFX, ráno otevřu Mintos a finance jsou připsány na Mintos. Nezasílám již žádné potvrzení o vkladu.

Flyboy
Silver pen
Silver pen
Příspěvky: 545
Registrován: 10 črc 2018, 19:14
Reputace: 93
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Flyboy » 09 čer 2019, 08:26

Je to zbytečně komplikované. Nechápu proč nejde poslat peníze normálně online kartou jak umožňuje spousta Brokerů. Peníze by tam byly do pár minut.

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 763
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 133
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Joshua » 12 čer 2019, 14:43

Flyboy píše:
09 čer 2019, 08:26
Je to zbytečně komplikované. Nechápu proč nejde poslat peníze normálně online kartou jak umožňuje spousta Brokerů. Peníze by tam byly do pár minut.
Toho bychom se snad brzy mohli dočkat. Mintos plánuje spouštět ještě letos debetní kartu, appku a vlastní IBANy. Odtud jen pár kroků k platební bráně. Tak uvidíme.

TDK
Příspěvky: 8
Registrován: 02 čer 2017, 09:18
Reputace: 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od TDK » 20 čer 2019, 10:54

TDK píše:
29 kvě 2019, 15:51
Jsem teď trochu zmatený, tak si jdu radši pro radu :?: - chci poslat nějaké další peníze (EUR) na Mintos a využít k tomu RoklenFX. Tam mám z dřívějška uloženého příjemce Mintos banku: Baltic International Bank -> ta dnes už ve výběru na Mintosu není, místo ní tam je banka LHV pro bankovní převody z vlastního účtu a pak návod na převod prostřednictvím TransferWise jako E-Money service providers.

Můžu tedy bez problému použít údaje na banku, které jsou uvedené v návodu na použití TransferWise i pro RoklenFX? :roll: Posílal ijste tam teď někdy eura přes něco jiného než TW a prošlo to v pohodě? Díky..
Tak jsem to nakonec vyzkoušel a poslal z Roklenu 3 platby:
- Na bankovní účet, co je uvedený v Mintos (LHV Bank) -> posláno 18.6. / 19.6. připsáno
- Na Transferwise účet, co je uvedený v Mintos -> posláno 18.6. / 19.6. připsáno
- Na bankovní účet, co byl dříve uvedený v Mintos (Baltic International) -> posláno 18.6. / 20.6. připsáno

Je fajn, že došlo vše a nic se neztratilo :D . Očividně přes to, co se na Mintosu píše, je v pohodě posílat z RoklenFX i na normální banku (LHV) i když to jde přes prostředníka.

Niky600
Příspěvky: 3
Registrován: 22 črc 2019, 19:19
Reputace: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Niky600 » 29 črc 2019, 19:42

Dobrý den, všude čtu avizo, že by platba z české spořitelny měla být na mintosu do dvou dnů. U mne to jsou 4 pracovní dny a stále nic, jedná se o první platbu - je možné, že je to tím ?

Uživatelský avatar
Joshua
Administrátor
Gold pen
Gold pen
Příspěvky: 763
Registrován: 07 dub 2016, 12:41
Reputace: 133
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Joshua » 29 črc 2019, 21:27

Pěkný den.

Záleží, jak jste platbu posílal. Nicméně 4 pracovní dny jsou už hodně.

Pokud to bylo v korunách na český účet Mintosu, mělo by to být většinou do druhého dne.
Pokud to byla SEPA platba z české banky na EUR účet, pak jsou provedeny do tří dní plus řekněme 1 den, než Mintos udělá připsání.
Pokud přes Revolut, mělo by to být do druhého dne. Maximálně do třetího, ale to spíše vyjímečně.

Uvedl jste do poznámky správně referenci – tj. číslo investora? Pokud to jde přes banku, jen upozorním, že se nejedná o variabilní symbol. Pokud je problém v tom, nejlépe bude se obrátit na podporu. Většinou jim stačí zaslat printscreen z banky nebo jakékoliv potvrzení o uskutečnění platby. Pokud platbu nebudou umět přiřadit, vráti ji odkud přišla.

mailo
Bronze pen
Bronze pen
Příspěvky: 97
Registrován: 27 črc 2018, 12:51
Reputace: 21
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od mailo » 30 črc 2019, 07:26

Joshua píše:
29 črc 2019, 21:27
Uvedl jste do poznámky správně referenci – tj. číslo investora? Pokud to jde přes banku, jen upozorním, že se nejedná o variabilní symbol.
Jenom pro doplnění jedná se o kolonku zpráva pro příjemnce, var. symbol to nebere.

Niky600
Příspěvky: 3
Registrován: 22 črc 2019, 19:19
Reputace: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: Mintos - E-money service providers / bank transfer

Příspěvek od Niky600 » 30 črc 2019, 17:34

Dnes přišlo, nejspíš se jednalo o první platbu, nebo zásek u banky.

I tak děkuji.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů